Μ.Ζαχαρία 20, 19 100 Μέγαρα Αττικής

Συχνές Ερωτήσεις

Παρακαλώ διαβάστε τις συχνές ερωτήσεις (FAQ) πριν μας στείλετε το μήνυμά σας.

Πως μπορώ να παραγγείλω;

Στο e-domus.gr μπορείτε να παραγγείλετε online οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμείτε, κάνοντας κλικ στο κουμπί “Αγόρασέ το” κάτω από κάθε προϊόν. Διαφορετικά υπάρχει και η δυνατότητα τηλεφωνικής παραγγελίας από Δευτέρα έως Παρασκευής 9:00 με 17:00 στο τηλέφωνο 211 770 11 10.

Ποιοί έιναι οι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να πληρώσετε με οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους επιθυμείτε:

α. Με αντικαταβολή, κατά την παράδοση του προϊόντος, στον τόπο παράδοσης που έχετε επιλέξει ή με την παραλαβή από κοντινό κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.

β. Με κατάθεση του ποσού της παραγγελίας στους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς:

1) Alpha Bank: GR53 0140 2740 2740 0200 2005 280

2) Πειραιώς: GR67 0172 1170 0051 1702 0569 479

γ. Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών, (Visa, Mastercard,Maestro, AMEX) στην ασφαλή πλατφόρμα Alpha e-commerce της Alpha Bank.

Πως παραλαμβάνω και ποιές είναι οι χρεώσεις;

Οι παραγγελίες στέλνονται με την Γενική Ταχυδρομική σε όλη την Ελλάδα και το κόστος αποστολής είναι 3.00 € για όλη την Αττική και 5.00 € για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Τόπος αποστολής είναι αυτός που έχετε εσείς επιλέξει, όπως υπάρχει και η δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από το πλησιέστερο στην περιοχή σας υποκατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.

Για παραγγελίες οι οποίες έχουν αξία πάνω από 100 €, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Πόσες μέρες μεσολαβούν μέχρι να παραλάβω την παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας διαφέρει ανάλογα με τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. Στα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα οι παραδόσεις γίνονται την αμέσως επόμενη ημέρα, καθημερινά (εκτός Σαββατοκύριακου και Αργιών) από τις 9:00 το πρωί μέχρι τις 17:00 το απόγευμα. Σε όλα τα υπόλοιπα προϊόντα, η παράδοση υπολογίζεται με βάση το χρόνο παράδοσης που αναγράφεται κάτω από κάθε προϊόν ξεχωριστά, από την ημέρα καταχώρησης της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί πριν την παραλαβή της. Μπορείτε να στείλετε e-mail στο sales@e-domus.gr γράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και ότι θέλετε να προχωρήσετε σε ακύρωση της, είτε τηλεφωνώντας καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακου και Αργιών από τις 9:00 έως τις 17:00 στο τηλέφωνο 211 770 11 10.
Σε περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία σας, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων σε προσωπικό σας λογαριασμό που θα μας έχετε δώσει.
Ο εκτιμώμενος χρόνος επιστροφής των χρημάτων σας κυμαίνεται από 7 έως 14 εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που δεν μου αρέσει;

Το e-domus.gr, σας παρέχει τη δυνατότητα επιστροφής εντός 15 ημερολογιακών ημερών, σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για το προϊόν που παραγγείλατε.
Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας και να δώσετε τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο για τον οποίο επιστρέφετε το προϊόν. Εντός 24 ωρών θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας δοθούν σχετικές πληροφορίες για τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής δεν αφορά λάθος της e-domus.gr, η χρέωση των μεταφορικών επιβαρύνει τον αποστολέα. Να σημειωθεί ότι το προϊόν πρέπει να επιστραφεί κλειστό στην συσκευασία του.

Τι συμβαίνει στην περίπτωση που έχει αλλάξει κάποια τιμή;

Από τη στιγμή που έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και σας έχει σταλεί επιβεβαίωση, η αγορά σας έχει ολοκληρωθεί. Σύμφωνα με το εμπορικό δίκαιο, οποιαδήποτε μεταβολή τιμών από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η παραγγελία και μετά, δεν ωφελεί ή δεν επιβαρύνει έναν πελάτη.

Στείλτε μας ένα μήνυμα

Καθημερινά καταβάλουμε προσπάθεια να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να παραδίδουμε τα προϊόντα που ζητάτε το συντομότερο δυνατό.

Βεβαίως, πάντα θέλουμε να ακούμε τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας, όπως και ό,τι είναι αυτό που θα βελτιώσει τις υπηρεσίες μας απέναντί σας.